Alle Santander Bank-rapporter de siste 24 timene

0
Rapporterte forstyrrelser
Ingen kjente problemer for øyeblikket!

Hyppige problemer inkluderer:

Påvirkede byer:


Brukeranmeldelser for Santander Bank

La andre få vite om dine Santander Bank-problemer: Skriv en kommentar

Kjetil tabben 2 måneder siden
Umulig å logge inn med mobilapp og i nettbank med bankid hv er problemet 7088 heimdal

Martin metin larsen 7 måneder siden
Får ikke logget inn å begynner å bli lei å prøve vil se hva jeg har betalt inn 1730 ise Sarpsborg

Line 9 måneder siden
Får ikke betalt faktura da signering med BankID ikke fungerer. Kommer ikke igjennom på kundeservice. Verken på chat eller telefon

IAH 9 måneder siden
Santander bank, fortsatt helt død på alle plattformer. Svarer ikke på chat og telefon

K Haugen 9 måneder siden
"Ingen problemer?" Får ikke logget inn på noen plattform, så problemer vil jeg si det er pt. Ikke mulig å komme gjennom på telefon, hva er galt og når blir det rettet? 4878 Grimstad

Ketil Anthun 9 måneder siden
Mobilbank-appen svarer ikke, innlogging på nettbank fra nettleser i mobil fungerer ikke, innlogging fra PC fungerer ikke, og Santander kan ikke svare på telefon på grunn av tekniske problemer, så jo, de har tydeligvis store problemer for øyeblikket.

SKRIV KOMMENTAR

Informasjon om Santander Bank

Santander Bank er en del av den globale finansgruppen Banco Santander, en av verdens største banker med tilstedeværelse i mange land. I Norge har Santander Bank etablert seg som en ledende aktør innenfor bilfinansiering, forbrukslån og spareprodukter. Med et sterkt fokus på innovasjon og kundetilfredshet, strever banken for å levere problemfrie banktjenester. Likevel, som med alle digitale plattformer, kan det iblant oppstå tekniske utfordringer, spesielt relatert til nettbank og mobile banktjenester.

Mulige tekniske problemer hos Santander Bank:

1. Nettbankproblemer: Utfordringer med å logge inn, se kontoopplysninger eller gjennomføre elektroniske transaksjoner.
2. Transaksjonsforsinkelser: Tregere behandlingstid for elektroniske overføringer eller betalinger grunnet systembelastning eller tekniske feil.
3. Mobilapp-problemer: Problemer med tilgang, avbrudd eller vanskeligheter med å utføre oppgaver via Santanders mobilapp.

Tips for feilsøking hos Santander Bank:

1. Oppdater nettleseren: Forsikre deg om at du bruker den nyeste versjonen av din nettleser når du tilgjengeliggjør nettbanken. Tøm også nettleserens cache og cookies hvis nødvendig.
2. Reinstaller mobilappen: Ved vedvarende utfordringer med appen, forsøk å avinstallere og deretter installere appen på nytt.
3. Kontakt kundeservice: Dersom du støter på tekniske problemer du ikke kan løse selv, er Santander Banks kundesupport der for å hjelpe.
4. Sjekk din internettforbindelse: En ujevn eller svak internettforbindelse kan ofte være roten til mange nettbankproblemer. Sørg for at din forbindelse er stabil.

Santander Bank jobber kontinuerlig for å sikre at kundene får en jevn og effektiv bankopplevelse. Skulle du imidlertid møte på tekniske problemer, kan du være sikker på at bankens støtteteam vil gjøre sitt beste for å assistere og veilede deg.

Nedbrudskart

Historie

For øyeblikket har vi ikke samlet inn historikk for Santander Bank.

Lignende tjenesteleverandører