Alle Ruter-rapporter de siste 24 timene

2
Rapporterte forstyrrelser
Ingen kjente problemer for øyeblikket!

Hyppige problemer inkluderer:

Påvirkede byer:


Brukeranmeldelser for Ruter

La andre få vite om dine Ruter-problemer: Skriv en kommentar

S 1 måned siden
Kan ikke vise kontrollkode

Maria 1 måned siden
Får ikke kjøpt billett. Oslo

Petra 1 måned siden
Appen funker ikke. Kan ikke kjøpe billett.

Marianne 1 måned siden
Får feil i ruterappen og får ikke kjøpt billett

Solveig 1 måned siden
Appen klarer ikke hente kontrollkoden. 2000 Lillestrøm

Johnny 2 måneder siden
Taster inn tlf nr men får ikke gå videre for å logge inn.

Gro mette A Iversen 2 måneder siden
Får beskjed at noe gikk galt Får ikke kjøpt billett far Vollen i Asker

kenneth 3 måneder siden
får ikke logget inn , får ikke Sms med kode. Har sendt 2 email om dette nå får ikke svar fra dere hva skjer .også vært på Router sit kontor som heller ikke fikk dette til.

kenneth Granung 3 måneder siden
får ikke logget inn , får ikke Sms med kode. Har sendt 2 email om dette nå får ikke svar fra dere hva skjer .også vært på Router sit kontor som heller ikke fikk dette til.

Jan 3 måneder siden
App not showing any connections, unable to buy ticket

Kristian 3 måneder siden
Appen starter med går ikke an å kjøpe billett. Oslo

Sondre 3 måneder siden
Appen starter, men får ikke til å betale billett. Kan heller ikke logge inn

Anonym 4 måneder siden
Appen ville ikke åpnes under!

Etelvina 4 måneder siden
Andre dag på rad jeg ikke kan åpne app'en . Må slette den og laste den ned på nytt, men idag fungerte ikke det engang heller , 2 timer seinere og jeg får fortsatt ikke åpnet app'en!! Håpløst når man står der og skal ta bussen, eller enda verre , hva skjer hvis det er kontroll????

Annette 4 måneder siden
Får beskjed om feilmelding når jeg skal betale for billetten.

anne lill 4 måneder siden
Hoff 0275 Ruter app vil ikke åpne. Får ikke kjøpt billett og videresendt

Mathi 4 måneder siden
Appen kræsjer når jeg skal åpne den! Må kjøre omstart på mobilen for å åpne appen. Den funker da, men får samme problem når jeg går ut av appen. Kan ikke akkurat gå med appen og telefonen åpen til enhver tid. Oslo

Renate 4 måneder siden
Ruterappen vil ikke starte. Den står og laster og krasjer etter to sekunder … fungerer i en time om jeg skur telefonen av og på. Har også lastet inn appen på nytt. 0596 Oslo

Silje Gundersen 4 måneder siden
Hei Appen starter ikke. Dvs det ser ut som den starter opp også slutter den å virke. Hvis jeg avinnstalllerer og innstallerer på ny så virker appen i ca 1 dag også kommer feilen tilbake igjen (0976 oslo)

Gry 5 måneder siden
Får ikke kjøpt billett i appen. Får feilmelding «vi klarte ikke å hente billettproduktene. Prøv igjen senere eller ta kontakt»

Morten 5 måneder siden
Får ikke kjøpt billett i appen. Får feilmelding «vi klarte ikke å hente billettproduktene» Prøv igjen senere eller ta kontakt»

Sayal 5 måneder siden
Appen åpner ikke

Sayal 5 måneder siden
Åpen åpner ikke

Latera 5 måneder siden
Får ikke kjøpt bilett via vips, er noe feil med appen!

Fs 6 måneder siden
Får ikke kjøpt billett. Men pengene fra konto er foreløpig borte.

Thomas 6 måneder siden
Får ikke kjøpt billett

Nikolai Kleppe 6 måneder siden
Billetter kjøpt i app fungerer ikke. Kjøpt til sammen tre billetter til deling i dag, ingen av dem kunne aktiveres

Øyvind Olsgård 6 måneder siden
Får ikke kjøpt billett

SKRIV KOMMENTAR

Informasjon om Ruter

Ruter er den største offentlige transportleverandøren i Norge, og tilbyr en rekke tjenester, inkludert buss, trikk, tog, og ferge. Med et så omfattende nettverk av transportmuligheter, er det uunngåelig at det vil oppstå forstyrrelser og problemer fra tid til annen. På denne siden vil vi gi deg en oversikt over mulige størringer, samt tips og triks for hva du kan gjøre hvis du opplever problemer med Ruter.

Potensielle Ruter forstyrrelser

Ruter kan oppleve en rekke forskjellige forstyrrelser, fra tekniske problemer med billettsystemer til forsinkelser og kanselleringer på grunn av værforhold. Noen av de vanligste problemene inkluderer:

  • Tekniske problemer med Ruter-appen
  • Forsinkelser på grunn av værforhold
  • Kansellerte avganger
  • Problemer med billettkjøp

Hva du kan gjøre under en Ruter forstyrrelse

Det er flere ting du kan gjøre hvis du opplever en forstyrrelse med Ruter. Her er noen tips og triks:

  • Sjekk Ruters offisielle nettside og sosiale medier for oppdateringer
  • Prøv å laste ned Ruter-appen på nytt hvis du opplever tekniske problemer
  • Ha alltid en backup-plan for transport i tilfelle forsinkelser eller kanselleringer
  • Kontakt Ruters kundeservice for hjelp med billettkjøp

Problem løsninger

Her er noen mulige løsninger på vanlige problemer du kan møte med Ruter:

  • Hvis Ruter-appen ikke fungerer, prøv å oppdatere appen eller installere den på nytt. Hvis problemet vedvarer, kan det være et bredere problem som Ruter må løse.
  • Hvis din avgang er forsinket eller kansellert, bruk Ruters reiseplanlegger for å finne alternative ruter. Du kan også vurdere andre transportmuligheter, som taxi eller sykkel.
  • Hvis du har problemer med å kjøpe en billett, prøv en annen betalingsmetode. Hvis dette ikke fungerer, kan du kjøpe en papirbillett på stasjonen.

Hold deg oppdatert

Den beste måten å håndtere forstyrrelser på er å være forberedt og holde seg informert. Følg Ruter på sosiale medier, sjekk deres nettside regelmessig, og last ned Ruter-appen for å motta push-varsler om eventuelle forstyrrelser. Husk at det er bedre å være trygg enn beklagelig, og ha alltid en backup-plan for transport i tilfelle uforutsette forstyrrelser.

Nedbrudskart

Historie

For øyeblikket har vi ikke samlet inn historikk for Ruter.

Lignende tjenesteleverandører